Żuk z reklamy 36.6 trafił na aukcję
Od czasów Mikrokosmosu nie było równie słynnego żuka. Ringo to potomek Beatlesów, parcie na szkło ma w oskórku chitynowym, który odziedziczył po matce. Telewizja internetowa lookr.tv oraz serwis swistak.pl rozpoczynają licytację głównego bohatera reklamy 36.6.
Ringo, bo taki przydomek otrzymał ze względu na charakterystyczne
dźwięki jakie wydaje, (zbliżone do tych, które produkował za sprawą
swej perkusji Ringo Starr) jest gwiazdą spotu telefonii komórkowej
36.6.
Wiele osób, zwłaszcza przedstawiciele środowisk ekologicznych, było
zaniepokojeni losem chrząszcza, który w reklamie zostaje zgnieciony
przez przypadkiem siadającego na nim młodzieńca. Tymczasem Ringo żyje i
ma się dobrze. Jako urodzony kaskader nie miał problemów z trudnymi
scenami, w jakich przyszło mu wziąć udział.
Teraz wraz z rodziną liczącą 11. osobników czeka na nowego właściciela.
rozpoczęła się aukcja, w której wylicytować można największą
entomologiczną gwiazdę polskich mediów. Uzyskany z niej dochód zostanie
przeznaczony na wspieranie badań Polskiego Towarzystwa Entomologicznego
Zwycięzca aukcji, poza żukową rodziną, otrzyma certyfikat
zaświadczający o udziale Ringo w spocie reklamowym. Ponadto do
pierwszych 15. najlepszych oferentów trafią okolicznościowe koszulki.
Akcję wspiera specjalny kanał uruchomiony przez telewizję internetową
LOOKR.TV
Można w nim znaleźć materiały z Ringo, relację z planu reklamy w której
wystąpił oraz kompleksowe opinie specjalistów na jego temat. Ringo
będzie także w stałym kontakcie z swoimi fanami za sprawą profilu na
mikroblogu
oraz specjalnego programu live codziennie od poniedziałku (14.09)
o godzinie 17:50.