Plakaty z klimatem: artykuł nr 5305
2008-01-02 21:49:08 Ekologia
W grudniu ruszyła kampania outdoorowa pt. Oszczędzaj. Wyłączaj. Odzyskuj. Fundacja Nasza Ziemia rozpoczęła realizację społecznej kampanii outdoor pt. Oszczędzaj. Wyłączaj. Odzyskuj.
Jej głównym zadaniem jest edukacja
ekologiczna i popularyzacja prostych ekologicznych działań, dzięki którym
każdy z nas może we własnym domu, we własnej firmie czy urzędzie chronić
środowisko. Celem kampanii jest redukcja w Polsce emisji CO2 - co pomoże w
walce z globalnym ociepleniem i zmianami klimatycznymi. Kampania będzie
trwała aż do czerwca 2008 roku i obejmie 13 największych miast, w których
"plakaty z klimatem" będą eksponowane na 1.000 bilbordach i citylightach.
Plakaty kampanii zaprojektował non profit jeden z najlepszych polskich
grafików Andrzej Pągowski. Będą one eksponowane na nośnikach firmy Clear
Channel. Kampanię otrzymała dofinansowanie Narodowego Funduszu Ochrony
Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz spółki Vattenfall Poland AB. Oprócz
kampanii outdoor, Fundacja Nasza Ziemia prowadzi komplementarną kampanię
edukacyjną w telewizji, Internecie oraz szkołach w całej Polsce.
Szczegóły
na stronach www.naszaziemia.pl . Szczegóły i fotoreportaż z kampanii
outdoor:
www.recykling.pl/recykling/index.php/pl/galerie/?id=12
Wybrane wiadomości z ekologii
- Gorączka gąsienic zagraża przyrodzie Bhutanu
- WWF wyróżnia naukowca z NASA
- List Laureatów Pokojowej Nagr. Nobla do uczestników szczytu w Poznaniu
- Gdynia: Zbiórka odpadów
- Odpady wrócą do nadawcy
- Aż 395 żubrów żyje w polskiej części Puszczy Białowieskiej
- Ewa Bebłot wygrała polską edycję konkursu Combat Climate Change 2007